• Gràcies a la col·laboració de més de 600 voluntaris i al suport de personalitats reconegudes del panorama social i cultural català s’han aconseguit vendre un total de 43.978 bosses de pebrots solidaris a 617 Condis de Catalunya
  • Durant les set edicions de la campanya solidària, impulsada per la Federació Catalana d’Entitats Contra el Càncer (FECEC) i Condis Supermercats, s’han recaptat més de 523.405 euros destinats íntegrament a desenvolupar programes d’atenció i suport a les persones que conviuen amb càncer i a les seves famílies

En la setena edició de la campanya “Posem-li Pebrots al Càncer”, impulsada per la Federació Catalana d’Entitats contra el Càncer (FECEC) – Junts contra el càncer i Condis Supermercats, s’han aconseguit recaptar 65.967 euros amb la venda de 43.978 bosses de pebrots solidaris.  La recaptació íntegra de la iniciativa es destinarà a programes d’atenció i suport a les persones que conviuen amb càncer impulsats per les entitats federades.

La iniciativa solidària va celebrar-se els passats dies 11 i 12 de juny. Durant ambdues jornades, més de 600 voluntaris convocats per la FECEC i repartits entre els 617 Condis participants en la iniciativa, van informar i animar els clients a comprar una bossa de pebrots solidaris.  Els pebrots, venuts a un preu simbòlic de 1,5 euros, han estat aportats desinteressadament per Grupo Agroponiente.

Després de set anys, “Posem-li pebrots al càncer” ha contribuït amb més de 523.405 euros al desenvolupament de programes d’actuació per millorar el benestar i la qualitat de vida de les persones que pateixen aquesta malaltia. “Aquesta iniciativa no només ens ajuda en una tasca essencial, que és la de sensibilitzar la població sobre aquesta malaltia, sinó que contribueix a que any rere any puguem seguir ampliant el número de persones ateses. És important destacar que el càncer és una malaltia cada cop més prevalent a la nostra societat, per això els serveis d’atenció i suport són essencials”, afirma Ivó Valdivielso, director de la Fundació Oncolliga.

Per la seva banda, Xavier Pérez, director de màrqueting de Condis Supermercats, ha volgut agrair a la societat la solidaritat demostrada un any més. “Des dels centenars de voluntaris que, malgrat les circumstàncies que vivim, dediquen el seu temps y esforç, els padrins que li donen veu i cadascuna de les persones que amb han contribuït amb un petit gest com és comprar una bossa de pebrots. Gràcies a tots ells fem que aquest bonic engranatge segueixi funcionant”.

 

Saludant els àngels, la cançó que ha posat banda sonora a la campanya

Pep Sala, guitarrista i compositor del mític grup català SAU, ha apadrinat aquest any “Posem-li pebrots al càncer” i ha composat una cançó totalment inèdita per a la ocasió, Saludant els àngels. L’artista català ha escrit el nou himne de la campanya juntament amb Salva Aumedes i ha estat interpretat per SAU30, el nou projecte musical amb el que el cofundador de SAU ha retornat als escenaris. L’objectiu és traslladar un missatge de valentia i esperança per a tots aquells que han patit o estan patint la malaltia.