La campanya solidària “Posem-li pebrots al càncer”, impulsada per la Fundació Oncolliga i les entitats de la FECEC als Condis Supermercats, enguany comptarà amb la col·laboració de més de 600 voluntaris de tota Catalunya i té com a objectiu vendre 100.000 pebrots contra el càncer.

La iniciativa es desenvoluparà divendres i dissabte, 3 i 4 de febrer, als 450 establiments Condis de Catalunya, coincidint amb el Dia Mundial contra el Càncer (4 de febrer).

En aquesta ocasió, apadrinen la campanya: la periodista Xantal Llavina, l’actor i presentador Quim Masferrer, l’investigador Manel Esteller, director del programa d’Epigenètica i Biologia del Càncer de l’Institut d’Investigacions Biomèdiques de Bellvitge (IDIBELL), i el meteoròleg Francesc Mauri. A l’acte de presentació també hi ha participat el director d’Oncolliga i vicepresident primer de la FECEC, Francesc Viñas, i la Consellera Delegada de Condis, Pilar Condal.

Durant la presentació, Xantal Llavina i Quim Masferrer han preparat una recepta solidària amb l’ajuda de la resta de padrins: una coca de recapte amb el pebrot com a principal ingredient.

 

“Posem-li pebrots al càncer” té com a objectiu fomentar la solidaritat amb les persones que pateixen la malaltia i difondre la tasca d’acompanyament que realitzen les entitats de la FECEC com Oncolliga. Les aportacions recollides es destinaran íntegrament a projectes de suport i atenció als malalts oncològics i les seves famílies.

 

Més de 600 voluntaris col·laboren amb la campanya el 3 i 4 de febrer

Per tal d’aconseguir una bona recaptació, els més de 600 voluntaris participants oferiran, demà i dissabte, una bossa amb dos pebrots, un de verd i un de vermell -que aporta la companyia Bio Poniente, col·laboradora de la campanya- a canvi del preu simbòlic d’1,5 euros.

Algunes cares conegudes també s’han sumat a la campanya #Pebrotscàncer i ho han compartit a les xarxes socials: